昨天我在開車時聽到的一首歌,這不是新歌

不過我很喜歡這個節奏,小蘋果也喜歡

 

AK〈Atomic Kitten 〉<THE TIDE IS HIGH>


The tide is high but I’m holding on
I’m gonna be your number one
I’m not the kind of girl  Who gives up just like that~Oh, no~

It’s not the things you do  That tease and hurt me bad
But it’s the way you do  The things you do to me
I’m not the kind of girl  Who gives up just like that~Oh, no~

The tide is high but I’m holding on
I’m gonna be your number one〈repeat〉
Number one~~My number one~~Number one

Every girl wants you to be her man
But I’ll wait right here ’til it’s my turn
I’m not the kind of girl Who gives up just like that~Oh, no~

The tide is high but I’m holding on
I’m gonna be your number one〈repeat〉
Number one, number one

Every time that I get the feeling,
You give me something to believe in,
Every time that I got you near me
I know the way that I want it to be,
But u know I’m gonna take my chance now,
I’m gonna make it happen some how,
And you know I can take the pressure
A moments pain for a lifetimes pleasure

====翻譯====

原子少女貓AKAtomic Kitten 白浪滔滔<THE TIDE IS HIGH>

 

白浪滔滔我不怕 我要拿下排行第一

我可不是那種 隨隨便便就放棄的女孩

不只是過去那些 大起大落的際遇

而是那些磨擦 對我的意見

我可不是那種 輕言放棄的女孩 OH 不放棄

 

白浪滔滔我不怕 我要拿下排行第一 ( X2 )

拿第一 得冠軍

 

每個女孩 都有自己的明星夢

但我要懂得自我充實 現在該我出線

我可不是那種 輕言放棄的女孩  OH 不放棄

 

Chorus

 

無論好運壞運 我都因此有了新信念

每當成功越靠近 幸運的無法置信

我一定會好好把握這大好機會

用力實現我的夢想

 

我不怕壓力  

 

辛苦一時 就能幸福一世

===Over===

 

可是我記得廣播主持人把這首歌的歌詞是翻譯成「高潮」

 

說是人生高低潮時面對的感覺

 

沒錯!就是要積極去面對困境

 

我現在最大的困境就是小蘋果還不趕快出來

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Patata 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()